What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: FG-1E Starter

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ben opzoek naar een FG-1E Starter voor een Aero City TL unit.

Heeft iemand er 1 liggen toevallig?

Bedankt!
 
Als het goed is kan je er gewoon een bij de bouwmarkt halen toch?
Of gaat het er perse om dat het een origineel Japans onderdeel moet zijn?
Koop desnoods ook een andere tl buisje.
 
.... ik kan dit onderdeel echt niet vinden (ik heb ze wel gevonden, maar met 35 euro shipping ofzo uit de US, voor een onderdeel van 3 euro). Is een 110v starter voor een 10-30w lamp met schroefdraad... Ik sta open voor alternatieven en heb ook gekeken, maar kan niet echt TL-units vinden van 100-120v van 35cm.

Zo'n starter leek me makkelijker te regelen, maar dat valt vies tegen helaas...
 
DLX":9oej3gv4 said:
.... ik kan dit onderdeel echt niet vinden (ik heb ze wel gevonden, maar met 35 euro shipping ofzo uit de US, voor een onderdeel van 3 euro). Is een 110v starter voor een 10-30w lamp met schroefdraad... Ik sta open voor alternatieven en heb ook gekeken, maar kan niet echt TL-units vinden van 100-120v van 35cm.

Zo'n starter leek me makkelijker te regelen, maar dat valt vies tegen helaas...

Iemand op AO heeft zeker nog wel zo'n ding. Misschien daar proberen?
 
Zal eens een account aanmaken daar... had het ook al geprobeerd op sega-naomi, zonder succes.... geloof alleen dat je 10 posts nodig hebt op AO om het buy/sell topic te bekijken...
 
goatboy":kiqp7t5a said:
10+ posts was volgens mij het JAMMA+ forum

Ja, klopt. op AO kun je meteen aan de slag :-)
 
Even een update; bij AO moet je minimaal 1 goedgekeurde post hebben voor de market. De toko in Rotterdam heb ik niet benaderd, omdat STV van Sega-Naomi me toevallig benaderde en de starter kon leveren.

Aardige gast en de starters (2 stuks) zijn nu onderweg naar mij :)
 
Cool. Heb ook al regelmatig spullen van STV gekocht. Extreem goeie seller idd.
 
hoopte stiekem dat iemand in Europa ze ondertussen verkocht. Maar arcadeshop.de arcadeinvaders.com, neolegend... kan ze nergens vinden

steve word het dan maar!

thnx
 
kan je beter even na 1 november bestellen, ik heb nog wat korting ivm de sale, ik weet niet of het werkt maar proberen kan altijd, iets van 3000 yen. laat me maar even weten.
 
Nja, moeilijk weet ik niet, maar als je de jouwe kwijt wilt neem ik hem graag over.
Koop gewoon graag hier in NL, scheelt hoop geouwehoer imho ;)

en is goed voor de nationale economie bla bla bla
 
Ik neem hem wel mee, ik het ook nog een reserve TL balk. Zijn dat standaard maten, of zijn die apart???
 
Back
Top