What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: cps2 moederbord groen (Japan)

Status
Not open for further replies.

Marcosan30

Shmup Veteran
Hallo nozoms,

Ik ben ook zoek naar een betaalbaar cps2 Japans moederbord.
Heb je eentje liggen, graag even een Pm met je prijs.

Groeten Marco :mrgreen:
 
Heb er eentje liggen zonder behuizing, effe kijken wattie mij gekost heeft, als je interesse hebt mag je em voor dezelfde prijs als wat ik ervoor betaald heb hebben.
 
Bedankt voor de reactie,

Maar de reden waarom ik 1 zoek, is omdat de behuizing van mijne schade heeft gehad.
Ik zoek er dus een met de behuizing intact, maar nogmaals bedankt voor het meedenken. :D
 
Ik heb nog een spare A bord, Japans.
Zeer nette staat!

PM maar als je interesse hebt, kan vanavond wel even een foto maken.
 
PascalP":vtlqmb5p said:
Ik heb nog een spare A bord, Japans.
Zeer nette staat!

PM maar als je interesse hebt, kan vanavond wel even een foto maken.

Bedankt Pascal,

Ik heb je een berichtje gestuurd. :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top