What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Coin return button + plug (en Insert Coin)

Rorsach

Cabinet Dweller
Reaction score
0
Geen idee of die dingen een speciale naam hebben, maar ik ben op zoek naar 2 chromen coin return buttons en 2 van die chromen plugs die op een Naomi cab zitten naast de coin entry.
Die van mij zijn nogal geroest:

QizGp.jpg

En mocht nog iemand 2 van die "Insert Coin" stickers hebben liggen, laat maar weten.

Op naar Giz10P dan maar. Die sticker + 1x chroom coin entry neem ik graag van je over.

Dankzij Goatboy ben ik voorzien van de sticker. Mocht iemand nog een coin return en plug rond hebben slingeren kan hij ze aan mij kwijt. ;)

Rorsach":1u8asoy7 said:
Geen idee of die dingen een speciale naam hebben, maar ik ben op zoek naar 2 chromen coin return buttons en 2 van die chromen plugs die op een Naomi cab zitten naast de coin entry.
Die van mij zijn nogal geroest:

QizGp.jpg

En mocht nog iemand 2 van die "Insert Coin" stickers hebben liggen, laat maar weten.

Die krijg je met wat chroom poets en geduld weer glimmend en haast als nieuw hoor !
Ikzelf gebruik Mequiers metal polish voor dit soort klusjes .

Back