What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: ChapDDR's lijstje (saturns games naomi, cabs, etc.)

ChapDDR

Moderator
Staff member
Hey,

Ik gebruik nu dit topic voor alles wat ik zoek i.p.v. dat ik steeds een nieuw topic aanmaak.
Ik ben op zoek naar:
- saturn games
-Sega naomi instruction strips en screenbezel caps (4x)

Daarnaast heb ik op zich nog interesse in:
- Een complete set naomi hardware
- Arcade cabs (Candy, woody of racecab ) met een niet al te hoge vraagprijs, liefst met hardware en niet groot. ( Bij racecab bv crazy taxi)

Je kan gewoon replyen maar even een PM sturen is altijd wat handiger.
 
Ben nieuwsgierig ... waarom geen Japans model?

De games zijn meer en beter. Ik zie het voordeel van een PAL of ntsc-u Saturn alleen voor tekst zware RPG's .....

Succes met het vinden .... meer Saturn is altijd prima!
 
Nja ik kan geen japans lezen dus ik dacht dat het handiger is om een pal saturn te hebben die ook japanse games afspeeld zodat ik gewoon PAL spellen kan spelen en de leuke simpelere japanse games. Kortom ik wil dus wel ook japanse games spelen maar ook engelstalige.
 
Ligt er toch aan welke games en genres je voorkeur hebben. Bedenk ook dat heel, heel veel games geen release hebben gehad buiten Japan, dan zit je sowieso vast aan de Japanse versie. (waarvan een hoop gewoon Engelstalige menu's hebben :-) )

Welke games wil je als eerste scoren?
 
Van alles eigenlijk. Er zit zoveel goeds tussen. Jammer dat radiant silvergun zo duur is. Maar als ik zo'n action replay card heb die je alle regions laat spelen, kan ik toch gewoon japanse games op mn pal saturn spelen?
 
Regel dan in ieder geval een Amerikaanse of een Europese met een mod, want de Europese Saturn heeft lelijke balken en is langzamer dan de Amerikaanse.
 
Yep dat kan dan, zo'n AR speelt alles. Mss snelheidsverlies? Weet ik niet. (edit: wat Ken dus wel weet)

RSG is een must have.

Succes met je zoektocht :-)
 
Zou ik dan niet net zogoed een japanse kunnen kopen met zo'n action replay card en dan kan ik er PAL games op spelen? Of werken die niet op japanse saturns?
 
Dat werkt wel, volgens mij werkt t alle kanten op :)

Heb jaren Japanse saturns gehad met Action Replay's en PAL games werken prima.
 
Geupdate: Ik was vergeten over de 50hz. Ik dacht dat de MD en snes zo'n beetje de laatste 50hz only consoles waren. Ik zoek dus nu een japanse saturn.
 
Ik heb ook een jap saturn met action replay. Werkt prima en veel geweldige shooters en fighters. Mijn favoriete console.
 
Haha, voor €50,- ga je RSG niet vinden. Dan kan je beter voor de XBLA-versie gaan die een paar euro kost ;-)
 
Wat? is er een xbl versie. Wow, na school meteen downloaden :) Ik snap wel dat die zoveel waard is maar voor mij is dat ver boven mij budget.
 
Ik denk dat dat vanaf een euro of 25/30 wel te doen moet zijn. Heeft Ronnie geen Saturn meer liggen?
 
Back
Top