What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: ArcadeVGA 3000

MarioSanchez

Combo Keeper
Wie kan mij helpen aan een ArcadeVGA 3000?

Aangezien mijn onboard geforce 7025 niet werkt op 15khz in mijn sega blast ben ik een genoodzaakt een pci-e kaartje aan te schaffen....., dus waarom dan niet gelijk een arcadevga3000.

Bedankt alvast.


Gr. Mario
 
Ik heb wel een PCI-E ArcadeVGA kaartje, volgens mij de 3000, maar weet niet cker, check zo wel even ;)
 
Geen idee maar het liefst heb ik de kaart zelf. Het is iig een optie die ik zou kunnen gebruiken mocht het niet lukken. Bedankt!
 
Vraagje,

Jij hebt toch een Blast City?
Daar zit toch standaard vga op?
Kun je gewoon je resolutie zetten op 640x480.
En je windows kun je evt je scherm draaien.
 
Hey Robin,

Klopt ik heb idd een blast maar kan ik dan ook die 15khz draaien? Of is dit niet meer dan logisch?
Nanao ms2930 of 31. Dacht 30 omdat hij manual is en geen autosync heeft.

Ik heb er even niet bij stil gestaan maar dat zou een goede optie zijn, thnx :D

Het voordeel van een arcadevga is dat hij ook 15khz boot in tegenstelling tot alle andere vga kaarten.
Gr. Mario
 
Gelezen Robin!!! Bedankt voor je tip man, ga het straks proberen. Misschien toch over het hoofd gezien?!
En uiteraard heb ik mijn blast nog. Een geweldige cab met zo'n mooie crt ga ik toch niet wegdoen:D
Heb het druk gehad met andere dingen waaronder eentje op 2 benen die veel tijd en geld kosten. Laat ze het maar niet horen hihihi :P

Ik laat van me horen.

gr. Mario
 
Back
Top