lorre001":1wczrtj0 said:arcadeinvaders.com heeft ze te koop maar die heb je - gezien jouw foto - volgens mij al gevonden
fikse prijs helaas
Cageman":1lchp7rt said:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
Cageman":1c21au8d said:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
Geen probleem hoor. Voor 3 tientjes + verzending is hij dan van jou!waiwainl":9p65bx8y said:Cageman":9p65bx8y said:Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
:roll: als jij hem voor 3 tientjes voor mij wil inkoppen, graag![]()