What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[gezocht] 100 coin sticker

Status
Not open for further replies.

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,028
Reaction score
7
Location
The Netherlands
Wie heeft zo'n ding? Mag ook een reproductie zijn, maakt mij niet uit.

421-8260.jpg
 
Die zijn origineel amper te vinden. Ik heb een reproductie op mijn NAC zitten. Destijds via Sean (MCS Art) geregeld, maar volgens mij is de goede man ziek geworden en is er sinds 2011 geen activiteit meer. Ik heb er helaas niet meer liggen.
 
lorre001":1wczrtj0 said:
arcadeinvaders.com heeft ze te koop maar die heb je - gezien jouw foto - volgens mij al gevonden
fikse prijs helaas

Ja idd, 26,= + porto - dat is wat overdreven lijkt me :)
Ik heb ooit een repro CPS2 sticker van Jason voor $6 + $5 shipping gekregen, dat zijn tenminste fatsoenlijke prijzen.

Dus mensen, wie-o-wie 😉
 
Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.
 
Cageman":1lchp7rt said:
Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.

Kost wat maar dan heb je ook wat :-). Ik deel je mening, iets meer geld kwijt, less frustration !
 
Cageman":1c21au8d said:
Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.

:roll: als jij hem voor 3 tientjes voor mij wil inkoppen, graag 😉
 
waiwainl":9p65bx8y said:
Cageman":9p65bx8y said:
Je kan hem ook voor 3 tientjes gewoon inkoppen en be done with it. Maar ja, zo denk ik er dan over. Spaart energie en tijd, en dat is mij altijd wel wat geld waard.

:roll: als jij hem voor 3 tientjes voor mij wil inkoppen, graag 😉
Geen probleem hoor. Voor 3 tientjes + verzending is hij dan van jou!

Ben benieuwd hoe je printje eruit gaat zien ;)
 
als je gaat printen, kun je samples opvragen bij zo'n stickerboer

weet je precies hoe het eruit komt te zien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top