What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezien op marktplaats.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Een Astro city met tri-sync chassis. De verkoper heeft er niet bijstaan of dit een geschikt chassis is voor de Astro city. Monitor is immers anders dan die van de New Astro City.

Misschien interessant voor iemand hier.

http://link.marktplaats.nl/204087937
 
mja, dat is die van mij dus.
heb even dringend geld nodig en wil eens kijken wat 'men' er voor over heeft. maar voor 400 gaat ie natuurlijk niet weg.
dat chassis is overigens wel goed voor deze kast. hij is door de verkoper aangepast om op deze kast te werken. moet er alleen nog 'even' opgezet worden en dat gaat mij dus alleen echt niet lukken.
 
Pat7o":zqne8onh said:
mja, dat is die van mij dus.
heb even dringend geld nodig en wil eens kijken wat 'men' er voor over heeft. maar voor 400 gaat ie natuurlijk niet weg.
dat chassis is overigens wel goed voor deze kast. hij is door de verkoper aangepast om op deze kast te werken. moet er alleen nog 'even' opgezet worden en dat gaat mij dus alleen echt niet lukken.

Waarom zet je hem dan niet ook hier te koop? Lijkt me een betere plek dan Marktplaatd, met al die arcade fanaten hier 😉

succes in ieder geval. Als het een New Astro was geweest had ik misschien wel interesse gehad, ik wil binnen nu en een paar maanden een tweede New Astro City kopen (1 player) om lekker vertikaal te kunnen knallen.
 
Allemaal aangestoken door het arcade virus, Goed! :) Een gewone Astro City is bijna mooier want die heeft niet van die lelijk geplaatste speakers.
 
goatboy":okmmwodl said:
Allemaal aangestoken door het arcade virus, Goed! :) Een gewone Astro City is bijna mooier want die heeft niet van die lelijk geplaatste speakers.

vind ik ook, maar de New Astro heeft een iets betere monitor.
wat overigens wanneer dit nieuwe chassis erop zit niet meer van betekenis is.
 
Back
Top