What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Sony PSP, nieuw of mint

Status
Not open for further replies.

ruderudie

Bullet Dodger
Ik zoek een zwarte PSP, zonder memory card en moet in feilloze staat verkeren. PM me met je prijs.
 
Nee, ben specifiek op zoek naar PSP met firmware 1.5 of 3.03 om emulatoren en homebrew te kunnen draaien en die zijn nogal gewild. Zelf downgraden ga ik niet aan beginnen. Heb wel wat op het oog.

Maar ik zie dat je sg dus kapot is?
 
ruderudie":3btqw64r said:
Nee, ben specifiek op zoek naar PSP met firmware 1.5 of 3.03 om emulatoren en homebrew te kunnen draaien en die zijn nogal gewild. Zelf downgraden ga ik niet aan beginnen. Heb wel wat op het oog.

Maar ik zie dat je sg dus kapot is?

Niet kapot, maar bij pitfighter en legionaire moet ie op een andere frequentie staan.In m'n cab kan ik aan een knopje draaien om de juiste frequentie te zoeken.(zoals op een tv je kanaal goed vastleggen).

de sg werkt prima met mvs,(+ wat pcb's), maar sommige pakt hij het geluid gewoon niet goed.Maar ik verkoop hem denk toch niet, het eet geen brood 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top