A
Volgens mij is bij de PAL versie 60fps standaard. Moet je Saturn natuurlijk wel 60 hz lopen, anders 50 fps. Maar de japanse heeft 2 soorten BGM!Gameholic":3vri37ga said:LOL .. .nouja dan check ik nog wel Ebay enzo ...
De reden dat ik deze versie graag wil hebben is ivm de 60fps en het feit dat alle arcade versies (japans, westerse versies) op het schijfje staan.