What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] pre-wired X360 controller PCB

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
pooyan":1sbgw72s said:
UK, geen inklaringskosten/BTW
ga er ook niet vanuit, maar ik denk meld het wel even.
Toch een behoorlijke waarde dit pakket.

almighty":27n4yu6v said:
pooyan":27n4yu6v said:
UK, geen inklaringskosten/BTW
ga er ook niet vanuit, maar ik denk meld het wel even.
Toch een behoorlijke waarde dit pakket.

Jawel, maar binnen de EU betaal je al jaren geen invoeerrechten en/of BTW bij invoer meer. Tenzij je een auto importeert.

o.k, wist ik namelijk niet 😉

Ik laat jullie weten wanneer het geld is bijgeschreven (pm) en wanneer de pads binnen zijn.

Marc.

En ik wacht nog steeds op de betaalgegevens....(verkoper ebay)

Slecht nieuws, verkoper komt niet opdagen met juiste verzendkosten die ik met hem had afgesproken en ziet af van de koop.
Heb hem 3 mails gestuurd en geen reactie dus zie hier geen heil meer in.
Had van Hassan nog geen betaling ontvangen dus ook niet meer nodig.
Ik stuur Onno en Erik even een pm en graag even jullie gegevens dan stort ik het geld even terug.

Sorry maar helaas,

Marc.

Ow ok scheelt weer tijd en moeite hehe. Anyway bedankt voor alle moeite Marc en volgende keer meer geluk dan. Btw ik zag dat een van die gasten oo Arcadeotaku ze kant en klaar verkoopt voor 30 pond, dus voor diegene die hem toch heel graag wil hebben, kan bij hem terecht, ik zie nog wel hoe of wat.

Psykick":1ed6ztot said:
Ow ok scheelt weer tijd en moeite hehe. Anyway bedankt voor alle moeite Marc en volgende keer meer geluk dan. Btw ik zag dat een van die gasten oo Arcadeotaku ze kant en klaar verkoopt voor 30 pond, dus voor diegene die hem toch heel graag wil hebben, kan bij hem terecht, ik zie nog wel hoe of wat.
Gelezen, en ga er daar maar eentje bestellen denk ik.

Back