What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] PCB's van Cave

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Als je alleen alle slugs wilt hebben, kun je het beste (als je voor boot wilt gaan iig) voor een 100 in 1 mvs cart gaan, met een mvs 1slots moederbordje. Ben je in totaal voor 100e klaar, en dan heb je wanneer je in de toekomst ook voor de real deal wilt gaan alvast een neo moederbord. Als je ook alle streetfighters wilt hebben, gewoon die elf nemen zou ik zeggen om te beginnen of een 1000 in 1 pcb. Niet 100% accuraat, wel goede databse om alle games te kunnen checken.

Drifter":fgzw5blt said:
Ik ben zelf ongelofelijke Metal Slug fan, dus als ze er alle 6 inzitten en goed lopen vind ik dat wel wat..
Deel 6 is geen MVS maar Atomiswave, dus die zal er zeker niet inzitten :)

Tel meestal niet verder dan Slug 3 IMHO. Kan niet spreken over 6. Weet wel dat dit een dure 'overpriced' kit is.

ik heb 6 hier liggen op een atomiswave ziet er wil slick uit alleen idd overpriced!!!

Tot die tijd maar even wachten op Taito Egret 3.

Blue ELF 2008 natuurlijk ga ik even testen, als ie me niet bevalt , verkoop ik deze pcb voor een andere pcb.

Voordat ik ga bestellen, vraag ik het eerst aan jullie, zo voorkom ik de verkeerde/half werkende pcb ga bestellen.

Status
Not open for further replies.
Back