What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Paper Mario voor de Cube

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Paper Mario Thousand Year Door

Wie o wie heeft de PAL versie voor mij? Heb de Japanse versie wel maar daar kan je niet zoveel mee hehe
 
De titel staat in het frans, ik ben geen expert maar ik zou wel ff vragen of de ingame text in het engels of frans is of zo.
 
Staan nog wel een hoop andere te koop.Maar om nu allemaal linken te plaatsen.
Weet niet wat een redelijke prijs is maar ze gaan gemiddeld weg rond de 20 euro.
 
Nee klopt ook wel .. maar heb altijd een beetje een hekel aan Ebay ..

Ik denk dat Paper Mario voor de Cube over een aantal jaartjes wel een goede waarde gaat krijgen

Vandaar de aanschaf
 
tjah bij de N64 versie is dat ook al zo, moet nog steeds eentje hebben dat spel is echt te nice.
 
is ie veel waard dan? hij gaat gewoon rond de 40 zag ik. Ik moet mn n64 nog eens uithalen voor wat bangaioh en dergelijke :)
 
De Paper Mario voor de N64 is wel 40 euro waard ja! Mits ie mint is offcourse
 
nice..die van mij is maar enkele keren gespeeld, nog nieuw dus. wel usa-ntsc versie.
 
Back
Top