What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gez. nintendo m82

zpeakabonk

Candy Cab Regular
hallo

zoals in de titel zoek ik een nintendo m82
het liefst zo mint mogelijk

graag alles aanbieden

thanks michael
 
Heb er 3 weken geleden op mp een zien staan. Mint, geloof dat hij er rond de 1.000e voor moest hebben.
 
1000 euri's vind ik toch teveel

zeker als je ziet dat ze voor 3 jaar geleden voor 350 van eigenaar wisselden
 
Je moet niet verwachten er voor dat bedrag een te vinden. Ze worden steeds zeldzamer en zijn daardoor de afgelopen jaren ook explosief gestegen.

Ik weet er eentje te staan voor €700, maar dat vindt je dan wellicht ook te duur...
 
Oops, zie nu pas in zijn startpost dat ie verkocht is..? :$

Sorry man, dacht dat je €700 teveel vond...
 
hoi nee niet gewonnen

heb er een gevonden in Frankrijk ben aan het onderhandelen
ze zullen er toch een keer voor minder als een rug uitgaan hoop ik :mrgreen:
 
hoop het ook, die krengen worden er niet goedkoper op

anders jas ik gewoon 12 nes units naast elkaar hahahahaha
 
Back
Top