What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] mensen voor online gamen op PS3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hey,

Soms vind ik het wel leuk om een potje online te gamen op de PS3.
Gewoon tegen mensen die het ook leuk vinden en niet disconnecten als ze verliezen.
Als ik disconnect is het altijd omdat internet er even uitvliegt (gebeurd heeeeel soms).

Games die ik wel online wil spelen:

Fifa 11 (ben ik vrij goed in)
NHL 10 (ben ik ook vrij goed in)
Super Street Fighter 4 (ik speel degelijk omdat ik al jaren SF speel, ik kan weinig moeilijke combo's)
Tekken 6 (zelfde verhaal als Super Street Fighter 4)

Geef je PSN maar door via PM als je een keer wil gamen :-).
 
ssf4 meld zich aan!

ps3: ZiEK8

staat ook in het gAmertag threadje in vidogames

\\om hoe laat game je ?
 
ZiEk":r1tstxp9 said:
ssf4 meld zich aan!

ps3: ZiEK8

staat ook in het gAmertag threadje in vidogames

\\om hoe laat game je ?

Hey! Ik was dit topic helemaal vergeten. Ik ga je toevoegen op PSN!
PM me anders even, dan spreken we een keer een tijd af!
 
Back
Top