A
Anonymous
Guest
Om de verzameling maar compleet te maken ben ik op zoek naar een Japanse Wii. Ik heb al een US/PAL Wii
Iemand eentje in de aanbieding of misschien ergens eentje gezien? Mag zonder doos/controllers etc zijn.
Thanks!
Iemand eentje in de aanbieding of misschien ergens eentje gezien? Mag zonder doos/controllers etc zijn.
Thanks!