What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Control Panel High Tech MVS Cabinet

Status
Not open for further replies.

sjorspion

Candy Cab Regular
Reaction score
0
Voor mijn Control Panel project ben ik op zoek naar een (extra) CP-bak voor mijn High Tech Kast.
Misschien heeft iemand die nog liggen, of weet iemand wie zo iets heeft.

Gaat mijn puur om die bak met de onderste rand eraan, dus er hoeven geen button/joysticks in te zitten.
GroteFoto-47UMDBFW.jpg

heb ik liggen, maar niet meer met originele overlay. Ik heb eventueel ook nog andere onderdelen van een High Tech kast, zoals de marquee, glazen bezel, monitor (plastic) bezel en de complete ingewanden inclusief monitor en chassis.

ckong":m3fhvb4n said:
heb ik liggen, maar niet meer met originele overlay. Ik heb eventueel ook nog andere onderdelen van een High Tech kast, zoals de marquee, glazen bezel, monitor (plastic) bezel en de complete ingewanden inclusief monitor en chassis.

Oh relax, dat van die overlay maakt niet uit!
In eerste instantie gaat het puur om die bak, zodat ik nog op mijn cab kan spelen terwijl een nieuw CP maak :D

Status
Not open for further replies.
Back