A
Anonymous
Guest
Hallo!
Omdat ik in november de beschikking krijg over wat extra financiele middelen ivm verkoop / aankoop woning ben ik op zoek naar een candy-cab. Liefst een astro-city / ok-baby / super neo / naomi cab. Natuurlijk het liefst in goede staat en bij voorkeur met 6 knoppen.
Als je iets weet of wilt verkopen laat het dan aub even weten!
Thanks!
Omdat ik in november de beschikking krijg over wat extra financiele middelen ivm verkoop / aankoop woning ben ik op zoek naar een candy-cab. Liefst een astro-city / ok-baby / super neo / naomi cab. Natuurlijk het liefst in goede staat en bij voorkeur met 6 knoppen.
Als je iets weet of wilt verkopen laat het dan aub even weten!
Thanks!