What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gevraagd: Naomi GEVONDEN :-)

Status
Not open for further replies.

ElPancho

Shmup Veteran
Maar eens een begin maken met een Naomi setje.

Op zoek naar:

Naomi mobo (Hbios) en
evt. ook een Netdimm board (vanaf versie 3.03)

Thanks.
 
Je zoekt een Netdimm board Onno. Ga maar gelijk voor v3.17 :)
 
Kan, maar is voor zover ik weet alleen nodig als je VF4 wilt spelen. En dan moet je ook een Naomi2 hebben.. of zijn er meer games die een 3.17 DIMM verwachten..?
 
Nee, Da's de enige game die 3.17 nodig heeft en het is ook nog Naomi 2 dus eigenlijk geen punt. Dank je Arjan.
 
goatboy":1820dj0y said:
Je zoekt een Netdimm board Onno. Ga maar gelijk voor v3.17 :)

Thanks, aangepast. Dacht dat het automatisch Net was vanwege vanaf versie 3.03 of hoger. Nooit dingen zomaar aannemen blijkt nu ook weer :-)

En om het nog ff preciezer te maken, wat is "beter" de 256 of de 512 Mb uitvoering en zijn de batterij en scsi aansluiting belangrijk?

En Arjan, als je wat tegenkomt graag, zeker omdat je weet wie goede sellers zijn in de Naomi-scene.


En......... ik heb plenty Cave 360 spul te ruil ;-) Maar gewoon betalen natuurlijk ook np.
 
ik heb nog een naomi liggen zonder bestemming.
Ik heb alleen geen flauw idee wat voor een bios het is.
Kan je dat snel zien?
 
De mooiste is de Net DIMM met SCSI aansluiting voor een GDROM. Dan ben je overal op voorbereid. Als je niet van plan bent een GDROM te gaan gebruiken is een 256MB Net DIMM prima. Het geheugen van een DIMM bordje kun je trouwens eenvoudig zelf upgraden; er zitten normale dimmetjes in (PC100/133). op sega-naomi.com zijn een paar hele goede sellers die er momenteel genoeg hebben liggen. Ik wil wel even voor je bemiddelen?
 
legztec":3gme3uhg said:
ik heb nog een naomi liggen zonder bestemming.
Ik heb alleen geen flauw idee wat voor een bios het is.
Kan je dat snel zien?


Normaal gesproken op de sticker die op de EPROM geplakt zit. De EPROM is goed zichtbaar: een 42-pins chip op een voetje, in de opening waar je normaal gesproken de cart/DIMM in steekt.
 
Cageman":307ymu1d said:
....... Ik wil wel even voor je bemiddelen?.......

Nou, heel erg graag Arjan.

Voor de Netdimm pm ik je even.
Voor het mobo wacht ik even op Legz. wie weet scheelt dat in verzenden als dat mobo niet uit Italië hoeft te komen.
 
legztec":1umvr62b said:
de sticker die er op zit geeft 21578G aan.

En dat is helemaal prima: recente BIOS met volledige ondersteuning voor netDIMM, GDROM, cabinet linking, etc.
 
Legz, bedankt voor je moeite voor het checken van eea.

Echter, ik heb een ruil gedaan voor de gehele Naomi-set: mobo, netdimm, sega I/O en nog wat handige dingen om daarbij te hebben.

Gevonden dus, topic kan dicht

Thanks again allemaal ! Ben ietsje minder Naomi-noob nu :-)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top