Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Hij moet 2 lampen doen, totaal 33 watt, tl-d lampen.
Maakt niet uit als er een andere soort in gaat?
Zitten nu allemaal dezelfde in.
En waar koop ik zo'n ding voor een normale prijs in Nederland?
TL-D lampen zijn voor zover ik weet gewoon reguliere TL lampen (gaan alleen wat langer mee geloof ik). Zo'n standaard armatuur haal je overal vandaan. Sloop gewoon de trafo eruit zou ik zeggen.
Lijkt me niet. Ben geen TL expert, maar een hoger vermogen is over de linie genomen altijd beter. De lamp zelf trekt een X aantal Watt. Als de aanvoer meer aankan is dat normaal geen probleem.
Lijkt me niet. Ben geen TL expert, maar een hoger vermogen is over de linie genomen altijd beter. De lamp zelf trekt een X aantal Watt. Als de aanvoer meer aankan is dat normaal geen probleem.