What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Nee man, Ik heb een Verwlix staan.

Ik doelde meer op, dat ik een arcade stick case zoals die van Shadaloo zoek, om mijn buttons in te doen.
Geen kast. Die staat er al. :D
 
Ohhhh, zeg dat dan haha. Ik heb al wel ergens gelezen dat je een vewlix bezit, maar weet toch niet of je er mogelijk nog een woody met american stuff erin erbij wil hebben :-). Dikke plus voor je Vewlix overigens. Hoop dat er bij mij tzt ook nog een komt te staan, mooi speelgoed !!
 
Die gast is a bit of an asshole so it seems :) hele zwik mensen op KLOV die niet zulke goeie ervaringen hebben met die persoon, daarintegen zijn ook weer mensen die wel tevreden over em zijn, 'kwestie van geluk hebben' denk ik.
 
Geen problemen met die verkoper hier.
Twee keer een schema besteld,op de fotos was duidelijk te zien dat het om fotokopieen ging, enveloppen waren lekker volgestopt met extra flyers enzo.
Een ongeteste pcb van hem werkte ook prima,
dus ik heb niks te klagen over hem. 8)
 
Bug Princess (Mushi) is gratis vandaag op itunes store. Check it!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
d":3mqxyya8 said:
Bug Princess (Mushi) is gratis vandaag op itunes store. Check it!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hebbes! Lekker schieten, hups hups iedereen naar de app store.

Thanks voor de tip
 
Da Dude":1rt6kkz1 said:
THANKS!!!!
Moeten ze vaker doen :mrgreen:

Ze zijn bezig met dit vaker te doen. Dit is vanwege de promo voor Mushi op steam.
Dit was via een twitter actie. Bij meer als 3300 retweets werd mushi gratis.
Actie loopt nu voor Futari voor iOS. Bij meer als 11k retweets wordt die ook gratis.
Nog 5k aan retweets nodig daarbij, dus helpen ;)
 
CAVE's Mushihimesama per 5 november te koop op Steam ($20).

De eerste week is er een discount op de DLC en de OST.

Tevens leuk interview met CAVE over deze release en de toekomst van CAVE:
http://www.mcvuk.com/news/read/q-a-cave ... am/0158449

header.jpg

Uiteraard zeer gaaf; doch ik ga er zelf niet aan beginnen, daar ik de PCB, X360, PS2 en iOS versies al heb. Je kan het ook te gek maken 😉
 
Checkte net op steam... 6 november staat er als release datum :S
terwijl constant sprake was van 5 november

Ik koop hem wel. PC in de cab en gaan met die banaan!
 
Ik twijfel of ik hem koop. Vind het een beetje jammer dat dit weer een port van de Xbox 360 versie is.
Een port van een port. Niet dat er iets mis was met de Xbox 360 versie, maar die heb ik natuurlijk al. En de PCB en op iOS.
 
Dan moet je de steamversie ook hebben natuurlijk hahaha.
Ik heb hem ook op de xbox360. Dussss, ik wacht even op de summersale.
Laten we eerlijk zijn. Destiny en Fallout 4. knap dat ik tijd heb om te werken en mijn gezin.
Eigenlijk moet ik de lotto winnen, dan kan ik gewoon fulltime gaan gamen.
 
Speciaal voor Da Dude zijn collectie :mrgreen: De GPD XD

1Aj7zqh.jpg
 
hahahaha, wat een lelijk ding. Ik had hem al eerder voorbij zien komen.

Ik wacht wel op mijn JXD S192. Ook minder mooi dan zijn voorganger, maar weer een flink stuk krachtiger (mag ook wel voor 100 euro meerprijs)
 
Volgens mij is het geluid vaak verre van akkuraat met deze devices


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top