What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik ken de game niet. Zal zo eens op youtube checken of ik ervan moet walgen of niet :)

EDIT: Gechecked. 'Corny' is het woord dat in me opkomt :).
 
Op de N64 was hij wel aardig, maarja nu misschien niet meer. Cab zelf is wel mooi.
Ik heb hem nadat ik mijn N64 de deur uit deed nooit meer gedaan.
 
Ik blijf dat echt lelijke cabs vinden. zo mogen ze gratis brengen en dan ben ik er blij mee. maar ik zou die nooit kopen (of voor een 10tje voor op mijn werk).
 
Nou, meteen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat is een omgebouwde ikea kast.
Halve huis is toch ingericht door de ikea, waarom dan niet meteen mijn Vewlix omruilen voor een ikea versie :vomit: :vomit: :vomit:
 
Dit is inderdaad een zeer lelijke kast. Maar het idee van een arcade kast in mijn huis lijkt me wel te gek :P (niet deze uiteraard)
 
ShmupOtaku":130qpc4b said:
Maar het idee van een arcade kast in mijn huis lijkt me wel te gek :P (niet deze uiteraard)

Ik zou zeggen, koop een mooie Candy Cab, koop een paar shmup PCB's en plezier gegarandeerd...of beter nog, koop twee Candy Cabs (één horizontale- en één vertikale setup), koop een paar (horizontale en vertikale) shmups en nog véél meer plezier gegarandeerd.
 
Die STG games kom ik wel vaker tegen, en schoot mij wel eens te binnen. Maar waar kan ik het beste kijken voor zo'n cab? En wat zou ik er aan kwijt zijn?
 
Een Sega New Astro City kan volgens mij ergens tussen de €500 en €800 kosten, maar het ligt er maar aan in welke staat de cab verkeert en waar je hem koopt (via forum of importeur). Er zijn nog veel meer modellen Candy Cabs en de prijzen verschillen enorm. Hier in Nederland zijn verschillende mensen die Candy Cabs importeren en doorverkopen, Jinxz (http://shadaloo.eu/) en rklok zijn er twee die ook op dit forum zitten.
En dan heb je alleen nog maar een cab...dan moet je nog spellen kopen en in het geval van shmups kan dat, geloof me maar, een fortuin gaan kosten aangezien de vraag zéér groot is en het aanbod relatief beperkt.
Dure business, maar in mijn ogen is het meer dan waard.
 
Hoezo dure business? Heb je al eens gekeken wat je kan uitgeven voor een up-to-date Gamer PC?
Maandelijkse abonnementskosten voor sommige games. Elke 1-2 jaar updaten omdat je anders de nieuwste games niet kunt spelen.
Enige voordeel is dat de games goedkoop zijn (Steam en anders 40-100 euro).
 
groovy mame voor 90 euro een pc ik heb de groovymame naast een pcb gezet maar geen verschil gelijk gestopt met pcb is perfect
 
shootem":3aiz9gle said:
groovy mame voor 90 euro een pc ik heb de groovymame naast een pcb gezet maar geen verschil gelijk gestopt met pcb is perfect

Dat is waar veel mensen die PCB doen ook eindigen. En dat is ook prima oplossing.

Ik ben zo begonnen overigens.
 
waiwainl":10xpsceu said:
Hoezo dure business? Heb je al eens gekeken wat je kan uitgeven voor een up-to-date Gamer PC?
Maandelijkse abonnementskosten voor sommige games. Elke 1-2 jaar updaten omdat je anders de nieuwste games niet kunt spelen.
Enige voordeel is dat de games goedkoop zijn (Steam en anders 40-100 euro).

Nope, geen idee wat een Gamer PC kost en hoevaak je zo'n PC zou moeten vervangen om bij te blijven. Zal vast wel veel kosten, maar wat ik aan cabs en PCB's heb uitgegeven is ook niet niks.

shootem":10xpsceu said:
groovy mame voor 90 euro een pc ik heb de groovymame naast een pcb gezet maar geen verschil gelijk gestopt met pcb is perfect

Ik ga mij niet teveel mengen in de eeuwige discussie of emulatie beter of hetzelfde is als een PCB, want het ligt er allemaal maar aan welke PCB gebruikt om te vergelijken...ik ken zat oude spellen die nog steeds niet 100% accuraat draaien via emulatie.

Begint nu een tikkeltje teveel off topic te worden.
 
Back
Top