What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Whahahaha ik heb even gekeken, maar je hebt echt geboden Turkse passievrucht. :mrgreen:
Ik neem het tentje vast mee zaterdag!!!!!
 
Marcosan30":3l4azlw9 said:
Whahahaha ik heb even gekeken, maar je hebt echt geboden Turkse passievrucht. :mrgreen:
Ik neem het tentje vast mee zaterdag!!!!!

Je bouwt geen tent bij mij in de auto! Blonde beer
 
Nba Jam, Nba Jam TE, Hangtime, Max Hangtime.. zelfs de roms heb ik gesubmit van Max Hangtime 1.03 upgrade aan Mame, en de code voor de Hotspots op bunnyears.net met mijn broertje samen uitgevogeld..Marquees hangen in mijn keldertje. Het is dat ze te groot zijn voor mijn simpele flatje anders stond er al lang eentje. Als dit ding in NGC komt slaap ik desnoods met Marco samen in dat fokking tentje.

(Deze cabs draaien ook eenvoudig Sunset Riders, Simpsons, Xmen en al die coole konami 4P games.)
 
Grappig ding, "ferrari f40" arcade kast met super monaco gp (staat op bezel)... nooit gezien: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

$_85.JPG
 
Ik zat net de gamelist te checken en IMHO zijn er maar een heel klein aantal leuke games op st-v. Ondanks dat kan ik wel het virus respecteren van multi-games op originele hardware :)
 
ja ik heb ook daar naar gekeken en naar de prijs van de cartridges die ik leuk vond nou was even duur dan die multi cartridge dus die is voor mij niet slim om te kopen
 
hmmm geen zuivere koffie: http://link.marktplaats.nl/m951745591

Kerel meld erbij: "- This machine was never actually produced so few exist in the world!!!"

Maar eigenlijk had er moeten staan: "Deze machines zijn ooit onder licentie van walt disney geconvert van een originele donkey kong maar deze heb ik zelf gemaakt." Hij zegt nml. ook "- Machine is BRAND NEW"

Hij verkoopt 'm voor 950 euro en de echt DK conversies gingen op Ebay voor 25.000 USD.



De gehele advertentie voordat ie wordt verwijderd:
---------------------------
This is your chance to own the fictional and fully playable arcade cabinet from the movie Wreck it ralph.

- Machine is self booting
- Machine is BRAND NEW
- Completely the same artwork and design as the machine in the movie, same controls too
- The original game can be played with full movie sequences where Wreck it Ralph says "I'm gonna wreck it" and the nicelanders shout "fix it felix!"
- After completion of a level Felix will earn his medal and Ralph will be thrown off the building exactly the same as in the movie.
- This game also has the famous kill screen built in on the last level!
- Very beautiful machine, carefully copied from the movie counterpart
- This machine was never actually produced so few exist in the world!!!
- Even the movie accurate "out of order" plate is included

You are welcome to test an inspect the machine after an appointment.

Delivery is possible but contact me first.
---------------------------
 
WHAHAHAHA ik vind de titel nog het mooist; Fil it Felix, nou als dat geen porntitel is, weet ik het niet meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Hahaha, you dirty blond bear you! :mrgreen:

Dit is Peter Smets uit België, geen scammer, maar heeft wel altijd woekerprijzen al valt het voor deze wel mee.

Pascal heeft er ooit een van gekocht, zijn we toen samen geweest. Aardige gast op zich.
 
dat is wel een hele gave
heb ik vroeger flink gespeeld in hommerson met zn 4en tegen elkaar
niets voor in Zoetermeer ?
het is jammer dat ik thuis niet de ruimte ervoor heb
 
Da Dude":14rbn23f said:
Oja, en mochten mensen deze sticks willen.
Een maat van me heeft er een enorm aantal liggen, nieuw in doos. volgens mij vraagt hij 5,- euro per stuk

IMG_5452.JPG


Ik heb er vandaag 4 opgehaald. Mochten er mensen zijn die nog geintresseerd zijn dan heb ik er tenminste 2 over.
Evt kan ik er nog een paar ophalen voor de aankomende meet als er meer mensen zijn die geintresseerd zijn
 
Protip, niet geschikt voor padhacks :(
Ik heb ook een doos vol van deze, ooit van MP of Ebay voor een grijpstuiver ~10 jaar geleden ofzo. Mooi NOS :)
 
Back
Top