What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
shootem":1xmecog6 said:
In die naomi's zit geen fatsoenlijke 15k monitor zeker? (gezien de prijs weet ik het antwoord denk ik al)

Nee, helaas idd, maar als je een goede MS9 zoekt kan ik je wel wat aanbieden :)


pintris":1xmecog6 said:
Hoi. Ik heb interesse in die sega naomi dlx van de eerste foto. Mail ff je gsm als je wil.
Dank u

PM gestuurd!

Zou leuk zijn als beide heren zouden voorstellen in het voorsteltopic! 😉
 
Thnx voor de links Bryan!

Ik moest wel lachen toen ik bij al die arcadedingen een Megalo zag en toen ik op de foto's klikte bij de laatste foto's mijn "HD" Megalo zag als voorbeeld van wat je ermee zou kunnen doen 8)
 
Mooi verhaal "een must have voor een die hard gamer"... dus m'n buurvrouw welke Die Hard verslaafd is aan Farm Ville moet een MK3 cab neerzetten?
 
Die is van 'Cameraman' hier op Nozomi. Ik heb de cab IRL gezien en 100 euro is echt een lage prijs voor een leuk kastje.
 
"Mooie tekken arcade namco kast start op en als hij is opgestart hoor je het spel ook draaien op de achter grondt maar krijg geen beeld"

Wat beheersen we de Nederlandse taal toch ook lekker hier in Nederland he. Wat een gedrocht van een advertentie toch weer.

En "achter grondt"? Grapje toch zeker..

:mrgreen:
 
Back
Top