What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ja, vind ik ook. Het is voor de verkoper volgens mij niet zo moeilijk om gewoon even een simple lijstje van aandachtspunten te maken. "Moet nagekeken worden" is dan gewoon te vaag, vind ik. Maar goed, terug ontopic: het is wel een leuke classic cab.
 
Iedereen met voldoende Marktplaats-ervaring weet dat je moet oppassen als er opmerkingen in een advertentie staan als 'moet worden nagekeken', 'is werkend weggezet', 'werking onbekend', 'zit wel wat werk aan', enz enz.

In 99% van de gevallen weet je dan dat er veel meer aan de hand is dan dat die ene opmerking doet vermoeden.
 
Mart":szqhjvzc said:
Iedereen met voldoende Marktplaats-ervaring weet dat je moet oppassen als er opmerkingen in een advertentie staan als 'moet worden nagekeken', 'is werkend weggezet', 'werking onbekend', 'zit wel wat werk aan', enz enz.

In 99% van de gevallen weet je dan dat er veel meer aan de hand is dan dat die ene opmerking doet vermoeden.

+1

beter had je het niet kunnen zeggen
 
Ik denk dat hij simpelweg niet precies weet wat er mankeert aan de MsPac

daar zegt ie dat ie compleet is maar helemaal moet worden nagekeken
 
Ik kwam deze tegen bij de bart smit:
Misschien leuk voor de Pac-fans op het forum

IMG_5639.JPG
 
Oja, en mochten mensen deze sticks willen.
Een maat van me heeft er een enorm aantal liggen, nieuw in doos. volgens mij vraagt hij 5,- euro per stuk

IMG_5452.JPG
 
Da Dude":3d671xgo said:
Oja, en mochten mensen deze sticks willen.
Een maat van me heeft er een enorm aantal liggen, nieuw in doos. volgens mij vraagt hij 5,- euro per stuk

IMG_5452.JPG

Hey, die heb ik ook :mrgreen: ook toen 5,= voor betaald :-)
Nooit gebruikt :roll:
 
Haha volgens mij heeft iedereen die sticks!
Ik heb er 15 jaar terug een doos vol (6 stuks?) gesniped voor een grijpstuiver van iemand op ebay. Die had er zeker 500+ vertelde hij toen.

(Die doos staat er nu nog steeds, even gekeken of er idd. 6 inzaten.)

Nieuwsgierig aagje in mij zegt dan: Wat is het verhaal hier achter, die partij zweeft nog (steeds) rond schijnbaar, hoeveel miljoen van die krengen zijn er gedumpt? Waarom? Wie ging er failliet.. etc etc.
 
Asure":3jdfpydf said:
Nieuwsgierig aagje in mij zegt dan: Wat is het verhaal hier achter, die partij zweeft nog (steeds) rond schijnbaar, hoeveel miljoen van die krengen zijn er gedumpt? Waarom? Wie ging er failliet.. etc etc.

Ik voorzie een documentaire over 10 jaar op dit onderwerp :mrgreen:
 
Back
Top