ChapDDR":3otvixya said:Paar arcadekasten voor Spider-man:
http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Wat let je. Nu heb je ook nog eens een dubbele motivatieSphere":2ycwczts said:Haha sorry jongens maar hij is te klein!!! Het huis dan he? Als ik de ruimte had dan had er al een geweest ben ik bang. Misschien moet ik ook maar voor een loods gaan sparen, ik denk alleen dat ik dan ook gelijk op zoek kan gaan naar een nieuwe vrouw... :?