What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Sp33dFr34k":36a7ogv5 said:
Een R7, wat kosten die tegenwoordig nog?

@Robin: PC Gamer? :)


Ja dat ben ik. Kan er beter Steamjunk van maken nu mijn Gamelibrary op steam op 375 staat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Wat is dat toch op die site dat mensen het normaal vinden om met een analoge compactcamera uit 1985 een foto te maken, het rolletje eruit te halen, de film eruit te trekken, onder een overheadprojector te leggen en dan van de projectie op een grijs/zwarte muur een foto te maken met een op zijn kop vastgehouden Nokia 6300 op lage resolutie? Djeeeeez.
 
Cageman":9t73l056 said:
Wat is dat toch op die site dat mensen het normaal vinden om met een analoge compactcamera uit 1985 een foto te maken, het rolletje eruit te halen, de film eruit te trekken, onder een overheadprojector te leggen en dan van de projectie op een grijs/zwarte muur een foto te maken met een op zijn kop vastgehouden Nokia 6300 op lage resolutie? Djeeeeez.

Is er dan al een andere manier om een jpeg file te maken ??? :shock:
 
flay":2xi1wzou said:
Cageman":2xi1wzou said:
Wat is dat toch op die site dat mensen het normaal vinden om met een analoge compactcamera uit 1985 een foto te maken, het rolletje eruit te halen, de film eruit te trekken, onder een overheadprojector te leggen en dan van de projectie op een grijs/zwarte muur een foto te maken met een op zijn kop vastgehouden Nokia 6300 op lage resolutie? Djeeeeez.

Is er dan al een andere manier om een jpeg file te maken ??? :shock:
:mrgreen:
 
Back
Top