TheAddicT":76y73mjm said:OKBaby Candy Cab met Dreamsoccer voor 300: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
TheAddicT":37id99hf said:OKBaby Candy Cab met Dreamsoccer voor 300: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
OKBabies :lol: zijn goede cabs, maar het is geen Japanse dus zal de resell value altijd lager liggen. En let op, de control panel moet onder handen genomen worden. 225~250e lijkt mij een faire prijs, het is een clone van een Jaleco Pony IV geloof ik.ChapDDR":2mnd1rlu said:TheAddicT":2mnd1rlu said:OKBaby Candy Cab met Dreamsoccer voor 300: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Is een OKBaby een beetje van goede kwaliteit? Just curious![]()
Anunaki":37nyqks2 said:Mooie prijs die KI. Had me een hoop gedoe gescheeld.
Marcosan30":3kbicf4k said:
Marcosan30":3kbicf4k said:
Marcosan30":3fjmsb7j said:Loading…
www.marktplaats.nl
WHOOP THERE IT IS!!!!!!!!!again?!
Zal ik het doen Eddy? Zal ik het doen jonguh?! :mrgreen: