Marcosan30
Shmup Veteran
Lol wat een heerlijke nutcase ben je ook 
Marcosan30":a4b8na0u said:Lol wat een heerlijke nutcase ben je ook![]()
ChapDDR":3nd8cxyj said:
Gloeiende @(*&^$*&_!!! Holy crap! Heb je dan echt niet begrepen hoe de wereld in elkaar zit? Onder welke steen heb je gezeten met je twee linkerhanden?TheAddicT":f17trt3o said:OMG, watskeburt: http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
Precies de lengte van mijn broertje. hahaha, als hij dit hoort .......Mart":2k8k0zum said:Mhoehahahahahaha !!!!
Dit is wel echt de aller ergste ooit hoor !
hoogte 202 cm
breete 64 cm
diepte 95 cm
Beetje groot voor een monitortje van 15 inch.
Haha !