TheAddicT
Arcade Local
- Joined
- Aug 15, 2013
- Messages
- 56
- Reaction score
- 0
Sphere":2mnoasp2 said:Wat dachten jullie hiervan dan? SCI Sitdown voor € 200,-
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Marcosan30":32xjtoy2 said:He hasan ouwe biker van me, je holy grail staat op marktplaats![]()
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Je moet hem waarschijnlijk bij de ton ton club ophalen gezien de verkoper
En al die blote vrouwen daar, dat gaat je vrouw niet leuk vinden :mrgreen: :mrgreen:
Psykick":2j3pt961 said:Marcosan30":2j3pt961 said:He hasan ouwe biker van me, je holy grail staat op marktplaats![]()
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Je moet hem waarschijnlijk bij de ton ton club ophalen gezien de verkoper
En al die blote vrouwen daar, dat gaat je vrouw niet leuk vinden :mrgreen: :mrgreen:
Wahahaha! Zo dat wordt dus 2 keer rijden daarzo
Maar zo'n holy grail is het niet hoor, gewoon een goede toevoeging voor het ngc. Kijken of ik tot een ruildeal kan komen hehe
Thnx for the tip![]()
Marcosan30":2x28vsc9 said:He voor wie van woody's houd hier een linkje;
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Ik vind die tweede neo geo kast eigenlijk best gaaf![]()
Sphere":3f3svwjx said:Marcosan30":3f3svwjx said:He voor wie van woody's houd hier een linkje;
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
Ik vind die tweede neo geo kast eigenlijk best gaaf![]()
Hey wat is dat voor tafelachtig ding? Ziet er wel gaaf uit! :roll: