What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ook nog bij mij in de buurt die Giant :)
Mooie JVH hardware.. Ik ken van hun de 'Classic' 'Big' en de 'Giant'.
Heb de twee eerstgenoemde in bezit gehad (de 'Big' staat r nog). Leuke woodies, Nederlandsche History.. :)

Enige probleem met de Giant is dat het beeldscherm 16:9 is (widescreen) wat niet spoort met arcade games. Wel leuk voor consoles.

Oh en de 12v verlichting in zijn knopjes lijkt afwezig.. in zowel mijn Big als Action waren de knopjes verlicht. (zoals de twee gele knopjes die je ziet oplichten.)
 
serdar is één van de gasten die achter die 'kunstzinnige' speelhal in Amsterdam zit. Bij biedt meestal op alles op MP waar 'arcade' op staat.
 
Marcosan30":32xjtoy2 said:
He hasan ouwe biker van me, je holy grail staat op marktplaats 😉
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Je moet hem waarschijnlijk bij de ton ton club ophalen gezien de verkoper
En al die blote vrouwen daar, dat gaat je vrouw niet leuk vinden :mrgreen: :mrgreen:

Wahahaha! Zo dat wordt dus 2 keer rijden daarzo :)

Maar zo'n holy grail is het niet hoor, gewoon een goede toevoeging voor het ngc. Kijken of ik tot een ruildeal kan komen hehe
Thnx for the tip ;)
 
Psykick":2j3pt961 said:
Marcosan30":2j3pt961 said:
He hasan ouwe biker van me, je holy grail staat op marktplaats 😉
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Je moet hem waarschijnlijk bij de ton ton club ophalen gezien de verkoper
En al die blote vrouwen daar, dat gaat je vrouw niet leuk vinden :mrgreen: :mrgreen:

Wahahaha! Zo dat wordt dus 2 keer rijden daarzo :)

Maar zo'n holy grail is het niet hoor, gewoon een goede toevoeging voor het ngc. Kijken of ik tot een ruildeal kan komen hehe
Thnx for the tip ;)

Oh my god je hebt ook nog echt geboden, ik ben benieuwd :D
Wil je voor mij die daytona USA meenemen die op een van de foto's ernaast staat :mrgreen:
 
Nog één keer en je username is Dildo, sphere.
 
Tjonge jongen, iedereen heeft zijn eigen invulling van arcade en met dat soort tafelachtige syetemen heb ik nu eenmaal een grote mate van jeugdsentiment. Dus als je dat de kop in wilt drukken door mijn naam te veranderen dan moet je dat maar doen :D

POWER TO THE PEOPLE!

lando-calrissian-power-to-the-people-poster-Brent-Cheshire.jpg
 
Damn Sphere dat artwork is zo bizar. Ik ben helemaal leip van die Obey stijl stuff. Weinig kleuren maar zo krachtig.

@Marcosan Voor die prijs was ik er bovenop gesprongen (niet letterlijk). Mooie set.
 
Back
Top