What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Retro-FCMobile__15986_zoom.gif


http://www.gamesuave.com
pocket NES
 
haha grappig! Wat natuurlijk metteen opvalt is de verhouding cardridge/handhelt en het feit dat je met een zapper op een 2inch scherm moet schieten...
 
aansluitbaar op je TV natuurlijk ;-) Maar ik deelde hem vooral om die enorme uitstekende cardridge. Ik zie me al zitten in de trein.



Features
2.5" LCD Screen - Play NES games on a 2.5 inch Active-Matrix LCD screen
TV-Out Capability - Share NES gaming excitement on the TV screen
Wireless Controllers - Play two players on the road or at home with included wireless hand controllers and wireless gun controller
Auto-Fire Buttons - Easy alternative to rapid button tapping
FC Mobile II powered by AC adapter (included) or 4 AA batteries (not included)
Wireless hand controller requires 2 AAA batteries per controller (not included)
Wireless gun controller requires 3 AAA batteries (not included)
 
Die man moet maar met pensioen gaan :( wat een drama...

Ken me nog deze verneukte NES herinneren, was wel een autoloader volgens mij!

ben-heck-nes.jpg
 
wtf... gedrocht 1e klas!
De NES leent zich perfect voor een makeover. Heb zelf ook al eens getwijfelt om een oude gele NES te kopen en te modden.
 
sombetzki":28neei1m said:
Wss gelimiteerd tot 50 stuks, dus wees dr bij!

"....and in order to make sense at least 50 units should be made...."

Minimaal 50 stuks dus :)

Voor mezelf weet ik het nog niet de STV-toppers heb ik al origineel .....
 
ElPancho":3q8ylcvb said:
sombetzki":3q8ylcvb said:
Wss gelimiteerd tot 50 stuks, dus wees dr bij!

Minimaal 50 stuks dus :)

Ah, minimaal.. ik nie goed lezen nie :oops:

K heb nog niks op ST-V platform, dus zou ideale uitkomst zijn. Verwacht wel dat de prijzen van moederborden omhoog gaan als dit gereleased word. Kijken of ik binnenkort nog 1tje ergens kan scoren voor een mooie prijs :)
 
misschien iets voor iemand hierzo
http://www.bcc.nl/actie/weekenddeal.html
een nintendo 2ds voor 99 euro

Weekend Deal
Nintendo spelcomputer
2DS (zwart/blauw)

Geschikt voor alle DS én 3DS games (in 2D)
Online gamen via WIFI
Met 3,53" display en 3,02" touchscreen
3 camera's, bewegingssensor en gyrosensor
Inclusief 4 GB SD-kaart en voeding
 
als je dat soort kwaliteit kan leveren dan heb je wel ergens een leuke werkplaats met goeie spullen, echt leuk die DK cabs, mooi formaatje ook
 
Back
Top