What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ik had je nog geen aantwoord op je pm gegeven, maar lijkt me handiger om dat hier te doen, want dan hebben meerdere mensen er mss wat aan.

18 Wheeler kast omtoveren naar een CT zou betekenen dat je de volgende dingen erbij moet kopen/aanpassen :

een ander stuur
een ander moederboard. Eighteen Wheeler draait op Naomi en CT op Chihiro (verschil van ongeveer €300,-)
andere art
andere kleur voor je cab

Het zou makkelijker zijn om 18 Wheeler in je CT kast te draaien voor de verandering.

CT kasten gaan in goede staat nou eenmaal voor ongeveer €750,- en als je geluk hebt tik je hem op de kop voor €600,-

Je kan wel de hele tijd willen dat je een CT voor €300,- wilt hebben, maar je moet dan echt geluk hebben. Ik wil ook een twin Outrun 2 SP voor €1000,- maar dat lukt ook maar niet ;)

Ik zou als je een bepaalde cab echt wilt hebben simpelweg geld opzij zetten en een nette kopen voor dat bedrag en hem netjes houden, want hij zal niet heel snel in waarde dalen. Beter dan dat je allerlei conversies moet doen, waar je uiteindelijk op hetzelfde bedrag uitkomt en het minder netjes is. Succes!
Ik zal mijn ogen open houden en als ik er eentje weet te scoren voor een mooie prijs ben je de eerste die in aanmerking komt om hem te kopen over 10 jaar haha
 
Hoi hasan,

Kleine aanvulling: crazy taxi is wel degelijk een naomi game, crazy taxi high roller edition is een chihiro spel.
Je uitleg is zelfs zonder deze aanvulling kristalhelder.

Ik ga ook helpen zoeken, maar je zult sowieso je budget moeten verruimen idd :D
 
Ja klopt Marco! My bad, ik ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met Chihiro, dus zat automatisch met High Roller in mijn hoofd, stupido!

Dat veranderd idd het kostenplaatje wel, voor de rest blijft het verhaal ongeschonden hehe :)
 
Nja het gaat mij niet perse om een CT cabinet, hoewel ik daar natuurlijk een voorkeur voor heb maar een CT zit toch de komende jaren niet in mijn budget. Ik vind de kleur en art niet erg van een 18 wheeler. Een jambo safari vind ik wel echt lelijk. Ik heb zelf toch een naomi met netdimm dus games is geen probleem.

Enigste wat ik echt belangrijk vind is de situatie rondom het stuur. Moet ik het stuur zelf vervangen of het hele mechanisme? Dat is mij nog steeds niet duidelijk :/ Want het stuur zelf vervangen lijkt mij wel te doen. Ik zag er laatst nog een op AO te koop staan.

Voor een 250~275 kan ik zeer tevreden leven met een rode 18 wheeler kast die CT en ID afspeelt :)
 
Het gaat om het mechanisme. 18 wheeler heeft een hele lange stuurweg vergeleken met een CT bijvoorbeeld.
 
Holy crap! Was eigenlijk bedoeld voor het koelen van een reactorvat in geval van uitvallen van de waterkoeling? :mrgreen:
 
Marcosan30":2zufios2 said:
Asure ik heb mogelijk wel interesse, kan jij een board phoenixen? :D

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet phoenixen, batttery replacen!

Jongens, where is the love? CPS2 in goede staat met encryptie, dat is de love!

Phoenix is voor mietjes!
 
Back
Top