What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Wat een dieptepunt. Maakt wel pijnlijk duidelijk dat het crisis is...

In m'n research tijd voor het starten van Shadaloo heb ik wel degelijk eens een vette stick gezien die gemaakt was van de Lack plank van ikea.
Daar zat in ieder geval iets meer vakmanschap en goede smaak in.
 
Ik meen daar iets als 'N Styl' te herkennen in het logo, die maakten ook veel andere woodies van redelijke kwaliteit (die niet uit elkaar vallen zoals de 'high pech' kasten bijv.)
 
Die Neo-Geo (of geo-neo (inside joke met psykick)) is als basis wel leuk maar kan wel een pimp beurt gebruiken.
Bruut zwart/rood verven of wrappen!
 
Heb al op de Jambo geboden, ik wil er een gekke taxi van maken. :D

Btw, bod van 200 euro is redelijk?
 
Yep, is origineel.
Vind het best een toffe cab trouwens :D

1181242123145.jpg
 
Wat zou dan wel een redelijke prijs zijn? Hij moet wel worden opgeknapt, is te zien aan de foto's. (Ik weet niks van racing cab prices)
 
Chapddr":m85s8i4i said:
Hij moet wel worden opgeknapt, is te zien aan de foto's.

Niet echt. Monitor is zo te zien goed, hij is compleet (incl. marquee) en alles (althans zo zegt de verkoper) werkt. Dus hij kan inderdaad een schoonmaakbeurt gebruiken en je kan hem verder zo mooi maken als je wilt natuurlijk. Maar iets 'moeten opknappen' is wat anders in mijn optiek.
 
Agreed. Tuurlijk, er zitten wel wat brandgaatjes in van peuken, maar das alleen cosmetisch, kun je zo een xtje aanpakken als je dat wilt. Als de monitor goed is is dit een prima cab.
 
Ik snap wat jullie bedoelen maar voor mijn gevoel is de prijs van 600 euro meer een prijs voor een hele mooie (perfecte) cab, niet eentje die cosmetisch er matig uit ziet. Met opknappen bedoelde ik ook cosmetisch. De monitor ziet er inderdaad goed uit maar met een goede schoonmaak/lichte opknapbeurt ben je toch wel een paar weekendjes verder.

Zou 300 een redelijk(er) bod zijn?
 
De verkoper van de Jambo Safari is wel zeer betrouwbaar en vriendelijk. Enkele jaren geleden heb ik er weleens een 'woody' gekocht. Hij doet zelf voornamelijk in flippers, maar ook af en toe arcade. Over betrouwbaarheid hoef je jezelf in ieder geval geen zorgen te maken. Zelf heb ik enkele jaren terug een originele Crazy Taxi gehad en die zat nog boven de 600 euro. Ik denk dat je met een bod van tussen de 450 en 500 euro pas echt serieus kans maakt. Succes!
 
Ah das fijn om te horen :)

Als het een Crazy Taxi cabinet was geweest had ik wel hoger gezeten, de witte zebra Jambo Safari cab spreekt mij echter toch een stuk minder aan. :?
 
Chapddr":pdww6f94 said:
Ah das fijn om te horen :)

Als het een Crazy Taxi cabinet was geweest had ik wel hoger gezeten, de witte zebra Jambo Safari cab spreekt mij echter toch een stuk minder aan. :?

True! Je komt ze alleen niet zo vaak tegen. Als je hier een Taxi van wil maken ben je inderdaad nog wel een paar centen meer kwijt, waardoor het qua prijs een stuk minder aantrekkelijk wordt. Good luck.
 
Peet1979":urve2rvm said:
True! Je komt ze alleen niet zo vaak tegen. Als je hier een Taxi van wil maken ben je inderdaad nog wel een paar centen meer kwijt, waardoor het qua prijs een stuk minder aantrekkelijk wordt. Good luck.

Ik heb zelf nog een netdimm die ik kan gebruiken, een Crazy Taxi cartridge maakt het inderdaad heel duur maar daar kan ik altijd nog voor sparen. Ik heb ooit een keer een Jambo Safari gezien in mijn leven en dat was natuurlijk in Center Parcs! The Hall of Games volgens mij... :D
 
Back
Top