What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Ahhhhhh.. Eend86 is er weer met één van zijn creaties.

Ik snap het niet. Ik snap het gewoon niet. Echt niet.
 
Hetzelfde scherm die ik voor 25 heb gekocht. Prima oplossing inderdaad, maar net te veel geld. Voor 100 zou het een goede deal zijn. Laatst weer eentje gekocht voor 50 met hele mooie standaard.
 
flay":3pj6vqet said:

Een zekere Martijn met een Street fighter kast. Het zeg me iets... 😉

Ik denk dat ik de geschiedenis van deze kast persoonlijk ken. Op een forum heeft iemand de cab from the ground up opgebouwd. Een maat van me (toevallig uit de directe omgeving van Oss) kocht 'm van die kerel over. Hij raakte vervolgens in een cash-crisis en heeft de kast met veel pijn moeten verkopen tegen een behoorlijk verlies.
Degene die de kast van die maat van me kocht doet 'm nu weg. De prijs is HEEL veel lager dan waar die maat van me 'm initieel voor heeft gekocht.
 
Chapddr":1bwvs8z5 said:

galaxy force 2 cab

Dat spel is zo geweldig!! Ik was 'm compleet vergeten maar kan me nog vaag herinneren dat ie ergens stond en me compleet arm heeft gemaakt. De graphics waren echt top of the bill voor die tijd en de versie die ik toen speelde had de full motion setup :


Maar die cab op marktplaats moet wel de lelijkste versie OOIT zijn ;) wat een aftands ding zeg. Die coinbox lijkt wel de kluis van Fort Knox...
 
Zeker niet duur.
BJT had gisteren op de retrobeurs een NeoGeo consolized mobo staan voor 200,-

Hoe gaaf ik die dingen ook vind. Ben wel heel blij dat ik het gewoon in mijn cab kan hangen ;-)
 
Back
Top