What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Wel enorme goede zelfreflectie hahahahaha! Die tekst eronder maakt het wel echt af!

"Vorig jaar is deze kast gemaakt met als doel er een goedwerkende, mooie kast van te maken. Helaas is dit niet gelukt" Understatement van de maand!

"Vergis je er niet in. Fysiek is het dus oke maar het verdient geen schoonheidsprijs"

Wat een heerlijk verkoopparaatje! Dat maakt het voor mij wel weer goed, hij heeft iig zeker geen bord voor z'n kop!
 
"Mocht ik zelf nog tijd hebben dan zou ik +- 3 dagen nodig hebben om er een mooie kast van te maken".

*proest*
 
Ik had na die foto's niet de behoefte het verkooppraatje te lezen. Dat had ik dus beter wel kunnen doen. Haha !
 
Mart":3o1c4z6c said:
Ik had na die foto's niet de behoefte het verkooppraatje te lezen. Dat had ik dus beter wel kunnen doen. Haha !

Ja, ik lag hier helemaal dubbel! "Dit is helaas niet gelukt" hahahaha
 
Ken":v01gzd8y said:
"Mocht ik zelf nog tijd hebben dan zou ik +- 3 dagen nodig hebben om er een mooie kast van te maken".

*proest*

planning:
Dag 1 = Kast helemaal verrot trappen tot er geen splinter meer van over is
Dag 2 = Splinters uit je handen en voeten halen en genieten van de esthetisch verbeterde cab
Dag 3 = Naar de stort om 'm weg te pleuren
 
Ben ik de enige die die monitor een gevaarlijk lange nek vind hebben?
En de (ground?) wires die op het metalen clipje zitten in het hout.. dat helpt echt.
Ook het IR bord van de tv(?) zit vrij dicht bij de rand v/d beeldbuis, en er lopen allemaal draden los langs..

Om nog maar niet te spreken van de fokking gaten die hij er van buitenaf in gemaakt heeft.
"oh crap ik moet nog een marquee light maken -ZAAG-BOOR-TIMMER- (ala Warcraft 1 bouw geluidjes..)" - > TADAA!
 
Nou.. sla je slag.. wat een ellende.

6mnn.jpg


http://link.marktplaats.nl/693249243
 
Ja, maar dit doet gewoon echt zeer.
Kijk, als iemand een generieke kast (zo'n lompe Play Scene ofzo) ombouwt tot een lelijke mamecab kan ik er hard om lachen, maar dit is gewoon heiligschennis !
Op de laatste Eurocade stond een asterock in verzamelstaat en dat is echt een schitterende (retro)cab. Doet gewoon pijn om te zien wat er met deze Asterock gebeurd is.
 
"Tevens is het controle paneel in dezelfde stijl gemaakt"

Maar dan met Homer Simpson die een Roze Donut eet hahaha! Sommige mensen :?
 
Hij had enige tijd terug ook een neppe astro te koop.

Verder is er ook een dude nu op mp die kasten verkoopt voor 4800 etc met fotos van 140x180px. Ik kan atm geen link posten :(
 
Chapddr":i1vsdrhr said:
Verder is er ook een dude nu op mp die kasten verkoopt voor 4800 etc met fotos van 140x180px. Ik kan atm geen link posten :(

Zie 2 posts boven de jouwe
 
Back
Top