What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Tja wat doe je er aan Cage? Ik zal het niet weten...

Kijk als zelfs de MediaMarkt er geld in ziet....

Zal wel de nieuwe generatie Arcade zijn :)

000651_img-0371.jpg
 
Tja.. een 29" Naomi monitor op MP:

http://link.marktplaats.nl/678640462

Verkoper zegt dat de monitor in goede staat is, maar dat het chassis stuk is. Intussen ontbreekt op de foto's de yoke gewoon helemaal. Ik vind het niet zo gek dat de monitor geen goed beeld geeft ;-)

Soms...
 
Scherm van die Thunderblade is een beetje 'geel'.. De score enzo moet wit zijn, niet vergeeld. Heb ooit de Deluxe per ongeluk uitgespeeld op 1CC. In de eerste level, kanon op de boot schoot me stuk terwijl hij al in de eindscore v/d level zat. (Je kon een beetje freaken met de throttle om de boot weg te scrollen zodat ie 'end of level bonus' ging tikken ;))
 
Lol, hij heeft iig. wat te doen, maar wat een lelijke knoppen zijn dat met die lampjes er in. En een jaar bezig om Hyperspin netjes te krijgen?..
 
Dit is toch met voorsprong de meest verschrikkelijke die ooit op MP voorbij is gekomen !? :shock:

(Ken, doe jij een eerste bod ? :mrgreen: )
 
Back
Top