What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Als iemand zoiets post betekent het wel vaak dat je er een goede deal kan scoren of hij is vet overpriced.
 
Haha ! Subtiel kastje wel :mrgreen:
http://link.marktplaats.nl/660312228

*edit*
Nu kom ik niet meer bij ! Eerst staat er:

"Tevens kunnen er bekende flipperkasten gespeeld worden op deze kast met de flipperknoppen aan de zijkant van het paneel."

en vervolgens:

"Afmetingen Paneel: 135cm breed, 45cm diep."

Hahahaha !
Dat zal lekker spelen.
 
Lol wat een monster mart :) Ik zal zo ff men meetlint pakken of ik het red :) Ik snap sowieso niet waarom ze altijd player 3 en 4 met 6 (in dit geval 7) buttons doen... je gebruik die toch niet.

Ik kwam zelf deze net tegen;

http://www.arcadewinkel.nl/arcadekasten ... st-jamma-1

Een arcadewinkel... lol zo mag je je niet noemen! Check dat controlpanel hahaha schaam je diep :P

arcadekast_happyfish-(4)-640x480.jpg
 
enne, alles in 1 Mame is gereserveerd. OK, wie heeft em gekocht. wees eerlijk. Nou wie? :mrgreen: :mrgreen:
 
hahahahaha. zelfs dat minischerm in je Naomi is nog mooier dan die mame. kun je een mooi rijtje maken.
Wat zal die shinen tussen je Naomi's :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Naamloos.png




gelukkig (hopelijk) is het een grapje :lol: :lol: :lol:
 
studentzki":auspajwo said:
Fack, die is cheap idd... Ben benieuwd op wat voor bedrag die eindigt
Zieke prijs idd. ben ook benieuwd of ie gesniped wordt. Ik denk dat ie uiteindelijk niet hoog eindigd.
Hij geeft trouwens ook aan dat hij binnen 2 weken z'n gehele arcade aanbod op ebay gaat zetten.
 
Lijkt mij wel dat ie gesniped word. Had gelezen dat de rest er ook aan komt, ben benieuwd wat daar bij zit. Beetje jammer dat het 6 uur rijden is vanaf mijn huis ;)
 
Back
Top