What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
rklok":337k85a7 said:
Hij vindt het niet misleidend :


2000+ euro voor een metal slug is gewoon niet normaal laat staan 10000+
2000+ euro
voor een kizuna encounter waar er zogenaamt maar 4 van gemaakt zijn.
Die 4 zijn ook prototypes dan geweest van SNK ofzo want je gelooft toch niet dat een bedrijf 4 spellen uitbrengt dat is niet rendabel Advertentie is niet misleidend er staat onderaan advertentie dat het om CVS gaat.

Groetjes,
A. Potters

Van kizuna encounter zijn er meer gemaakt maar werden teruggeroepen vanwege een overvloed aan fighting games hier. De europese kizuna's die nog niet verkocht waren, de meeste dus, zijn overgestickerd en hebben een jap insert en manual gekregen. Er zijn dus jap kizuna's met dubbele sticker. Had dit zelf met mijn Last Resort.
Zat een jap sticker onder maar was gewoon een originele aes game.
 
Mijn Euro Last Resort en AOF 2 hebben dat ook inderdaad. Schijnt zelfs dat sommige US MSX'en het ook hebben.
 
Gewoon een aankoop doen bij A. Potters, aangeven dat je de game wilt komen ophalen, en hem even face to face duidelijk maken dat het een eikel is.

:evil:
 
Bij deze.....

Kan je aub wel vermelden op forum dat het nu wel goed is aangepast en ik wel
het netjes bij vermeld heb!

Groetjes,
A. Potters
 
Bedankt voor het melden Ronnie, helaas zijn het nog steeds kopieën waar hij gewoon mee moet kappen :)
 
the end :

Heb ze er maar afgehaald. Opzich snap ik het van ene kant wel dat sommige het niet leuk vinden omdat men te bang is een conversion te kopen voor veel geld als die als echt verkocht word door iemand anders!

Maar ik heb nooit intentie gehad als origineel te verkopen. NG forum zeiden ze ook al idd dat enkel de AES conversions die niet als AES uitgekomen zijn zoals NEO Bomberman, Neo Drift racing, Strikers 1945+ getolereerd worden.

Groetjes,
A .Potters
 
Eind goed al goed! Moet zeggen dat het me niet tegenvalt hoe de community achter zoiets als dit staat. Als een DIJK gasten!
 
Weg met die troep idd. en btw dit is bijna zeker die gast v worldbytes zo te zien aan het verfijnde taalgebruik! Een conversion is altijd een boot; deze gast is alleen uit op dikke $$$.
 
Hele rare vent die worldbytes :D
Heb een keer iets van 20 hatemails gekregen omdat ik een aes console niet aan hem wilde verkopen.
Gelukkig nu buiten spel gezet 😉
 
Misschien moet onze heilige Ratson is even een blik wagen op die zeldzame stikker :)
 
Back
Top