What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
heilige poep, wat een bizar grote collectie. Wat een waus moet dat zijn als je zo fanatiek bent geweest met verzamelen.
 
DLX":k0o8p8bn said:
Zo, en nu maar wachten wanneer TNT voor de deur staat met men pakketje :P

*piep* *piep* *piep* *tsssjjjjjjhhh*

"Meneer DLX? Op welke plek kunnen we de drie zeecontainers wegzetten?"
 
Cageman":151sjg8o said:
*piep* *piep* *piep* *tsssjjjjjjhhh*

"Meneer DLX? Op welke plek kunnen we de drie zeecontainers wegzetten?"

Zo en nu eerst ff alle spellen uitpakken, ze zaten voor een groot gedeelte nog in seal man! :P :)
 
WAT EEN VET DING!!!!!!!

Pas, mede-funding nodig? ;-) Zou een unieke cab zijn voor het NGC trouwens :-)
 
Back
Top