What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
ruderudie":z98h8zkk said:
Waarom hebben we hier geen hall of crap, of hall of shite? Ik zeg sticky daarvoor!

Ik ben voor! Opwarmertje:
dscf0073ws8.jpg
 
Laat het pooyan maar niet zien, die heeft ook net een pony aangeschaft. Maar deze hierboven is aardig verkracht inderdaad, beetje too much.

En die 400 cabs voor de luttele som van $225.000; koopje :). Wat een mafkezen....
 
woohahahahaha, wat een deal; 225 K voor 1000 x oude meuk. Quantumkorting ho maar.... ;)

Wat als het nu 1000 candy's waren geweest?
 
trailblazer800":2ogj7mdm said:
woohahahahaha, wat een deal; 225 K voor 1000 x oude meuk. Quantumkorting ho maar.... ;)

Wat als het nu 1000 candy's waren geweest?

:evil: Erik, houd je in :evil:

het is vast nog een jong broekie. Weet niet beter :evil: :evil:
 
pooyan":td0r6jdz said:
trailblazer800":td0r6jdz said:
woohahahahaha, wat een deal; 225 K voor 1000 x oude meuk. Quantumkorting ho maar.... ;)

Wat als het nu 1000 candy's waren geweest?

:evil: Erik, houd je in :evil:

het is vast nog een jong broekie. Weet niet beter :evil: :evil:

Ach, de verkoper is vast geen Nozomi-lid, dus we kunnen lekker door-emmeren.

Maar de veiling is aangepast! Het waren eerst 400 cabs voor 225.000. Nu zijn het er 1000 voor 265.000. What a steal. Letterlijk! ;-)
 
Nou nou Marc, ik zou die Pac-Man cab die ertussen stond wel willen hebben hoor. :) sommige "woodies" zijn dus echt wel mooi. Zoals de Donkey Kong cab bijvoorbeeld.
 
joeks":22khp081 said:
Nou nou Marc, ik zou die Pac-Man cab die ertussen stond wel willen hebben hoor. :) sommige "woodies" zijn dus echt wel mooi. Zoals de Donkey Kong cab bijvoorbeeld.
:lol:

Nee sommige zijn zeker wel mooi hoor 😉 , Pac-Man, Donkey Kong, Pengo en nog wel een paar.De meeste trekken mij gewoon niet maar heeft ook te maken met de games.
Uitspraak moet je ook niet te serieus nemen 😉
 
Er staan wel aan aantal leuke cabs tussen, veel dedicated classsics, hier en daar ook een paar bekende :-):

4205655755_ca1a42428d.jpg
4180378022_22b582f64f.jpg
4206413860_1fc23e4e1e.jpg
 
Hahahahaha nee ik ben niet echt een jong broekie maar de aanblik van die hal met voornamelijk brandhout deed me huiveren. Van een goed bijgehouden PacMan of Space Invaders woody kan ik best gelukkig worden denk ik!




pooyan":7tt2aj4o said:
trailblazer800":7tt2aj4o said:
woohahahahaha, wat een deal; 225 K voor 1000 x oude meuk. Quantumkorting ho maar.... ;)

Wat als het nu 1000 candy's waren geweest?

:evil: Erik, houd je in :evil:

het is vast nog een jong broekie. Weet niet beter :evil: :evil:
 
Back
Top