What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Hoe groot is zo'n cocktail monitor? Misschien koop ik mij zoiets wel. ( Voor shmups ofcourse )

Haha! Die staat altijd bij ons op de Kermis in het dorp. 100% scoren voor kinderen. Alle kinderen die er langs lopen willen het een keertje doen. Voor de wat oudere kids is het te saai, maar de kleintjes vinden het machtig. En voor 1 euro per 2 minuten is het geinig verdienen :-)

Vanwaar post je deze trouwens? Verborgen liefde? Aangezien het geen arcade is? :-) Of japans? :mrgreen:

Cageman":1tpufz9t said:
Haha! Die staat altijd bij ons op de Kermis in het dorp. 100% scoren voor kinderen. Alle kinderen die er langs lopen willen het een keertje doen. Voor de wat oudere kids is het te saai, maar de kleintjes vinden het machtig. En voor 1 euro per 2 minuten is het geinig verdienen :-)

Vanwaar post je deze trouwens? Verborgen liefde? Aangezien het geen arcade is? :-) Of japans? :mrgreen:

Haha ach er gaan munten in dus ik dacht dat er vast wel iemand (zoals ook ik) wat jeugd sentiment zou hebben. Het is namelijk een erg geinig spelletje :mrgreen:.

studentzki":3gktidg1 said:
Waarom staat hij te koop? Iets anders op het oog?

Ja een Ridge Racer op je oog krijgen is niet echt plezierig :mrgreen: sorry, kon het niet laten... :roll:

studentzki":3i4tpz70 said:
Waarom staat hij te koop? Iets anders op het oog?
Er zal zeker weer iets anders komen, wat weet ik nog niet. Ik geef erg veel geld uit aan cabs voor het NGC; er mag nu een keer een kleine geldstroom mijn kant op komen :-) Balans enzo.

Let op!: Die Metal Slug 1 AES aangeboden op marktplaats is een conversie!
Deze is namelijk van mij geweest :)

Baal van dit soort mensen...

Back