What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gelukkige kerstdagen!

Jij ook een fijne feestdagen, ik zie trouwens niks (zou wel een plaatje of een filmpje zijn).
Ligt vast weer aan mijn iPad :D
 
Thanks. Het is een Youtube filmpje, een liedje van een Tales from the Crypt kerst cd (Juggle Bills).
 
Hahaha ik heb het filmpje inmiddels gezien (nou ja eerder geluisterd dan)
Je zou dit toch opzetten met de kerst, in plaats van de geëigende knallers
 
Fuck kerst! En fuck de kerstman! Fuck volle winkelstraten en certainly fuck de ongebreidelde platheid van de commerciële kerstgedachte. Fuck bezoekjes aan schoonfamilies, fuck stinkende kaarsen, fuck de veel te grote tuin-kerstboom van de buurman en totally fuck mensen die een kerstman muts dragen.

Fijne vrije dagen iedereen, lekker gamen! :D
 
Trailblazer":252zod9e said:
Fuck kerst! En fuck de kerstman! Fuck volle winkelstraten en certainly fuck de ongebreidelde platheid van de commerciële kerstgedachte. Fuck bezoekjes aan schoonfamilies, fuck stinkende kaarsen, fuck de veel te grote tuin-kerstboom van de buurman en totally fuck mensen die een kerstman muts dragen.

Fijne vrije dagen iedereen, lekker gamen! :D

Het is wel duidelijk wat jij gaat doen met de feestdagen f..... :mrgreen:
 
Trailblazer":2yj6x2qd said:
Fuck kerst! En fuck de kerstman! Fuck volle winkelstraten en certainly fuck de ongebreidelde platheid van de commerciële kerstgedachte. Fuck bezoekjes aan schoonfamilies, fuck stinkende kaarsen, fuck de veel te grote tuin-kerstboom van de buurman en totally fuck mensen die een kerstman muts dragen.

Fijne vrije dagen iedereen, lekker gamen! :D

Amen!!!
Heb zelf eigenlijk ook een hekel aan kerst, het veranderen van avators of forums vind ik wel lollig maar zo'n gare kerstmuts in het echt dragen is in mijn optiek aardig triest.
 
Fuck kerst! En fuck de kerstman! Fuck volle winkelstraten en certainly fuck de ongebreidelde platheid van de commerciële kerstgedachte. Fuck bezoekjes aan schoonfamilies, fuck stinkende kaarsen, fuck de veel te grote tuin-kerstboom van de buurman en totally fuck mensen die een kerstman muts dragen.

Fijne vrije dagen iedereen, lekker gamen! :D


Ah de kerst weer voorbij.
2 kerstbomen in huis. 1 voor ons en 1 voor de kerst. een boom versieren is al maf, wij doen het dan helemaal fout, door een nepboom te versieren. Maar het past zo mooi bij het sfeertje. Gezellig eten met ouders en schoonouders (tja, ik kan het goed met allebei vinden. Erger nog. Mijn ouders en schoonouders zoeken elkaar op. Die zijn erg goed bevriend geraakt).

nog wat kadootjes onder de boom. oa Nerfgeweren voor beide kids, om vrede op aarde wat te benadrukken.

Op mijn werk 3 verhuisdozen vol lampjes ophangen wat thuis niet mag. gekleurde lichtjes, knipperende leds etc. Hoe fouter hoe beter.
Sommige vragen of ik niet gek wordt in die hoerenkeet. Ben ik nooit geweest. Dus weet dat nie, en ik wordt er juist rustig van.

Traditioneel wat kerstfilms kijken met de kids, al heb ik dit jaar alleen National Lampoons xmas holiday gezien. Maar dat is bij ons traditie.

En nu het voorbij is. OPRUIMEN DIE MEUK, en op naar de oliebollen.


Tja.....ik vind kerst wel leuk :mrgreen:
 
Back
Top