What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Ronnie

Het zou toch wel een unieke gebeurtenis zijn als we een verjaardagstopic in offtopic moeten locken :)
 
Cageman":2wdcc548 said:
Het zou toch wel een unieke gebeurtenis zijn als we een verjaardagstopic in offtopic moeten locken :)

Dat zou dan ook een felicitatie waard zijn:)

Beetje laat maar ben op vakantie, nog gefeliciteerd !
 
pffff, iedereen gaat er maar vanuit dat ik blij ben 43 geworden te zijn
Psykick en Jinxz snappen het tenminste; geen felicitaties :)
 
Ja kerel, doe je niks aan. nog ff, en is dit de bejaardesoos met gameveteranen.
Ik loop ook al naar de 40. ik denk dat ik dan maar elk jaar vier dat ik 39 ben geworden. tot mijn 50ste, en dan geraniums ga kopen om op mijn cab je zetten. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top