Subtiel, die dubbele ontkenning :mrgreen:Psykick":3n1415d1 said:@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
Subtiel, die dubbele ontkenning :mrgreen:Psykick":3n1415d1 said:@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
ok:Beatmaster-P":sjyqnec3 said:haha op naar de drievoudige negatie!
Denk je niet dat zo'n sessie nooit geen kwaad kan?Psykick":sjyqnec3 said:@Marcosan zo'n sessie kan nooit geen kwaad bij mij haha
Daar was het toch juist voor in off-topic gepost om dat niet te doen?Cageman":2kvfb5x6 said:Maar laten we het wel af en toe ontopic houden: Has heeft een GDROM speler kwijtgegeven![]()
Anunaki":fyubuw1y said:De man in de steeg in de regenjas zegt dat je m zelf had