A
Anonymous
Guest
Ik ga donderdag, met twee nichtjes. Eentje is pas 10 jaar oud, maar helemaal gek van gamen, vooral Wii en DS. Ze wil een spreekbeurt over gamen houden (heeft al gevraagd of ze dan een cab mag lenen voor in de klas, DUH), dus we gaan mooi wat materiaal verzamelen.
Ik denk niet dat ik alles kan zien wat ik wil zien, ik moet die twee koters toch in de gaten houden, maar gelukkig ligt Keulen om de hoek, dus misschien ga ik vrijdag of in het weekend nog wel een keer.
Ik denk niet dat ik alles kan zien wat ik wil zien, ik moet die twee koters toch in de gaten houden, maar gelukkig ligt Keulen om de hoek, dus misschien ga ik vrijdag of in het weekend nog wel een keer.