What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gamescon, wie gaat er heen?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ga donderdag, met twee nichtjes. Eentje is pas 10 jaar oud, maar helemaal gek van gamen, vooral Wii en DS. Ze wil een spreekbeurt over gamen houden (heeft al gevraagd of ze dan een cab mag lenen voor in de klas, DUH), dus we gaan mooi wat materiaal verzamelen.

Ik denk niet dat ik alles kan zien wat ik wil zien, ik moet die twee koters toch in de gaten houden, maar gelukkig ligt Keulen om de hoek, dus misschien ga ik vrijdag of in het weekend nog wel een keer.
 
Ik trek mijn insert coin 09 staff t-shirt aan, eens kijken of ik daar nog reacties op krijg.
 
Ik ben vandaag geweest, zeer veel vette shit gezien en niet te druk, omdat het natuurlijk niet voor the normal crowd was zeg maar. Echt megagroot en leuk om mee te maken. Ik denk wel dat het op de andere dagen wel gezelliger wordt, omdat er dan meer wordt georganiseerd, anyway keep an eye out for the boothbabes, god wat zijn ze weer om op te snoepen :twisted:
Veel plezier jongens!
 
Ben vandaag geweest. Was inderdaad de moeite waard, games en boothbabes.
 
Back
Top