A
Anonymous
Guest
almighty":3idlaqby said:Mooie Supergun Erik van Arcadeforge, erg handig en zeer mooi afgewerkt!
![]()
Mooi, eerste keer dat ik hem in actie zie. Maarre, zie ik het goed dat je hem op 5,2V hebt staan? Is datniet een beetje veel of kan dat geen kwaad?