Ligt het nou aan mij of is het leveldesign van deze game niet veel beter dan een gemiddelde Nintendo 64 game? Lijkt wel Bubsy 3D man.Gameholic":24y49p4b said:Update bij mij .. heeft er niemand Super Smash Bros Brawl?
Derek":mcnh28b2 said:Eindelijk maar eens een Xbox 360 aangeschaft. Mijn Gamertag is Derekbou.