DAY
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 28, 2005
- Messages
- 502
- Reaction score
- 0
24, 25 en 26 november aanstaande is de Gameplay beurs in Utrecht. Dit is een samensmelting van de beurzen Game expo en de PU gameplay.
http://www.gameplay.nl
Zijn er veel mensen van plan hier heen te gaan? Ik zelf ga in ieder geval zaterdag en mss ook vrijdag. mss is het ook leuk om een meeting van forum members te houden en de beurs gedeeltelijk samen af te lopen?
Wel zijn de prijzen dit jaar fors gestegen, want voorheen werd de gameexpo samen georganiseerd met de hccdagen en kreeg je voor één prijs toegang tot alles, dit jaar noemen ze het twee evenementen en moet je dokken voor beide evenementen, wel krijg je wat korting op het andere evenement als je kaartjes koopt voor het ene evenement.
Mijn tip is toch 'beide' evenementen te bezoeken, al ben je dan wel gelijk 20 euri kwijt.
http://www.gameplay.nl
Zijn er veel mensen van plan hier heen te gaan? Ik zelf ga in ieder geval zaterdag en mss ook vrijdag. mss is het ook leuk om een meeting van forum members te houden en de beurs gedeeltelijk samen af te lopen?
Wel zijn de prijzen dit jaar fors gestegen, want voorheen werd de gameexpo samen georganiseerd met de hccdagen en kreeg je voor één prijs toegang tot alles, dit jaar noemen ze het twee evenementen en moet je dokken voor beide evenementen, wel krijg je wat korting op het andere evenement als je kaartjes koopt voor het ene evenement.
Mijn tip is toch 'beide' evenementen te bezoeken, al ben je dan wel gelijk 20 euri kwijt.