Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Oke dan kan het kloppen inderdaad. Ik ben alleen op de woensdag over alle stand gegaan en de meeste games gechecked. De andere dagen welke ook open waren voor het publiek heb ik enkel behind closed doors shit gechecked.
Heb je nog wel het e.e.a. kunnen spelen daaro? Op zich vielen de rijen reuze mee bij SFIV bijv.
Nou ik ben alleen woensdag geweest en voor zover ik niet alles bij de business stands had gechecked stonden er nauwelijks rijen bij stands (behalve COD5).
Jeeeep ! Ben er heel blij mee... Heerlijk om gewoon lekker op 60hz, op de feitelijke MD Sonic te spelen .. is toch anders dan op een PSP of Virtual Console.
Zo .. ik zal ook maar weer eens updaten want dat is alweer een tijdje geleden
Het betreft hier de LE met bandana en bonus CD .. Ik had de game aanvankelijk wel maar een keer geruild met iemand. Je weet hoe dat gaat
Trizeal vind ik echt een fantastische shooter. Heerlijke muziek, low profile en een ouderwets upgrading systeem, waarbij je naarmate je meer vijanden elimineert je meer items krijgt en daardoor een meer geavanceerd wapensysteem krijgt.
Nieuwe release voor de DC zoals jullie weten. Eindelijk eens een keer een puzzelgame Speelt erg leuk en ziet er ook wel kleurrijk en strak uit.